Alleen de links naar de foto albums Oktober vakantie 2021

Voor de kijkers heb ik hier alleen de links naar de foto albums gezet Het zijn er best wel veel maar ook wel zonde om ze niet zien te laten Dus veel kijk plezier Bingen Lorsch Heidelberg Hirschhorn Neckarzimmern Lauffen Stutgart Weilheim an de Teck Dinkelsbuhl Rohtenburg ob de Tauber Meinstockheim Schweinfurt Edersee Alm Brilon Lippstadt Bieleveld en thuis En er zijn nog 4 extra albums over deze Oktober vakantie in Duitsland Vakantie Oktober 2021 Lees meer…

Vakantie 3 tot 29 Oktober 2021 Duitsland

Zondag 3 Oktober We rijden om 8 uur richting de Rijn naar Bingen waar we op de camperplaats gaan staan , we blijven hier twee nachten Camperplaats met stroom, water en afvoer bij elke plek en zijn geen wc of douchen maar dat hebben we aan boord We hebben Zondag vrijaf genomen Maandag 4 Oktober met de fiets naar Bingen gereden , maar zijn eerst met de pont over de Rijn naar Rudelsheim geweest, waar Lees meer…

Vakantie 20 tot 25 September 2021

Maandag 20 September 2021 Zijn we tegen 16.00uur vertrokken richting Andernach aan de Rijn, daar kwamen we even over 19.00 uur aan, camperplaats helemaal bezet, dus maar een plekje op de parkeerplaats ervoor opgezocht, nog even koffie gedronken en zijn toch nog maar even een stukje gaan wandelen, zogenaamd lampjes en bootjes kijken, daarna naar de camper wat gedronken en naar bed Dinsdag 21 September We gaan richting de Moezel naar Ernst, daar zijn we Lees meer…

Weekeinde Nieuw Drenthe op de Camping

We zijn op 9 September met Bram en Nel richting de camping Nieuw Drenthe gereden met onze campers Waar wij een weekeinde met gasten die bij ons op het 50 jarig huwelijks feest waren uitgenodigd Aangekomen, een mooi veldje gekregen voor ongeveer zeven a acht campers, we heben een tent opgezet van 8 bij 4 even iets gegeten en gedronken en hebben nog een fietstocht gemaakt ( zie bericht ) Op Vrijdag 10 September waren Lees meer…

Fietstocht met Bram en Nel

Op 9 September nog een fietstocht gehouden met Bram en Nel die bij ons op bezoek waren, voor ons 50 jarig huwelijksfeest, we stonden met de camper op de camping Nieuw Drenthe op de Zandpol We zijn richting stietjeskanaal gegaan richting Schoonebeekerdiep en toen naar het centrum van Schoonebeek voor een ijsje Daarna weer richting de camper op de camping Nieuw Drenthe Heb hiervan enige foto,s gemaakt : Bram en Nel

Fietstocht 7 September 33 km

Vandaag 7 September gaan we weer op de fiets voor een tocht van 33 km Dit keer zonder knooppunten want die liggen te ver uit elkaar en dan heeft men er niets aan We gaan richting Zwarteweg,Vaartweg over de brug richting Schoonebeek, bij camping Emmen linksaf en dan richting het centrum, en bij de ja knikker linksaf tot Boekhoudkantoor Hanken, daar linksaf de Hankenhof weg in, en aan het einde rechtsaf deze weg geheel af Lees meer…

Fietstocht 6 September van 39.6 km Dalen,Coevorden

Maandagmiddag even op de fiets, Ria had een tocht van 39.6 km via knooppunten uitgezet We gaan richting het Richterings bos, net ervoor linksaf en dan een heel stuk rondje Dalen, daar hebben we onderweg nog een joods kerkhof bekeken daar heeft Suze Zilverberg een gedenk steen, eenmaal in Dalen linksaf de Molen voorbij richting Coevorden, door het centrum van de stad en verder naar Home Koster daar linksaf richting de Duitse grens en een Lees meer…

Vakantie 14 Augustus t/m 1 September 2021 Duitsland

8 uur 14 Augustus We vertrekken richting Bremen naar de camperplaats Am Kuhhirten, daar aangekomen waren er nog enkele pla├ítsen vrij van de honderd, in de een na laatste rij vonden wij nog een plekje waar we net tussen konden,stroom aan de camper stoelen naar buiten en koffie drinken, later de fietsen van de camper en naar het centrum toe, zeer mooie stad om te bekijken per fiets en te voet, in de avond naar Lees meer…

Fietstocht 12 Augustus

Fietstocht 12 Augustus Vanuit Veenoord richting Richteringsbos, Stieltjeskanaal over de Sluis rechts, richting Schoonebeek, naar het Schooneberdiep, door tot halfweg Schoonebeek naar het westersebos, langs landerijen overgestoken weg Schoonebeek Erica, en weer terug via de weg Schoonebeek Tweelingdorp 28 km was de fietstocht Knooppunten route Indruk fietstocht met: foto,s

Fietstocht 3 -8-21 Veenoord, Noord Sleen, Veenoord

Maandagmiddag Ria heeft toch nog een fietsknooppunten route uitgezet Vanuit Veenoord richting Richteringsbos,Holsloot,Erm,Sleen,Noord Sleen,Diphoorn,Erm,Emmen, en weer richting het Tweelingdorp NieuwAmsterdam/Veenoord Mooie route door Richteringsbos langs Hoogeveensevaart en lang landbouwgronden, waar de combine al aan het werk was, even bij mijn broer in Noord Sleen gekeken, maar die was in Diphoorn dus daar ook nog even gekeken, en weer verder via de Delftlanden en weer richting Veenoord Foto,s van deze route : Knooppunten